Alla inlägg den 16 september 2009

Av Olivia Nicole - 16 september 2009 10:14

Ladytron: "Destroy everything you touch"...wonderbar!

http://www.youtube.com/watch?v=7KBNLrqhft0&feature=fvst



System of a Down: "Byob"

http://www.youtube.com/watch?v=BlfL8XIkJgI&feature=fvst


Av Olivia Nicole - 16 september 2009 10:08

Det här är min vovve...hon älskar att ligga på soffan och slöa...och när hon är förkyld snarkar hon ljudligt. Visst är det gulligt med sovande djur? :) De är så avslappnade och naturliga.


*ZzZzZzzz...*

  

 

Av Olivia Nicole - 16 september 2009 09:48

En av mina absoluta favoriter vad gäller hårvård är Oriental Princess .

Exempel på hur de produkterna skiljer sig från mängden är hur lätt balsamen känns och faktiskt är i håret. Jag glömde att skölja ur balsamet en gång när jag hade bråttom iväg. Och det var så lätt och smidigt att det inte syntes att jag gick omkring med balsam i håret.


Och deras Cuticle Hair Treatment är underbar! En kompis klagade på sina slitna toppar och att hon behövde klippa sig med en gång... hon testade några droppar av behandlingen och håret blev silkesmjukt, glansigt och friskt, så hon kunde inte heller tro sina ögon.

Den är också väldigt bra att använda utomlands. Mitt skandinaviska hår tog stryk av den Thailändska värmen... så efter att jag sett hur min killes släkting använt det och fått helt perfekt hår var jag tvungen att testa serien! Den innehåller solskyddsfaktor och vårdande oljor så den skyddar bra mot solen.


Så om ni åker till Thailand och gillar hudvård och hårprodukter, gå in på någon av Oriental Princess butiker och köp lite, ni kommer inte att ångra er!


Har ni något tips på bra produkter som ni köpt utomlands?


  





Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards