Alla inlägg den 15 september 2009

Av Olivia Nicole - 15 september 2009 10:29

  


Beige, vita och svarta kläder. 

Vaknade tidigt i morse, gillar inte att vakna innan 07 när man inte ska göra något särskilt på förmiddagen.

Har pizza i ugnen, tror jag ska beställa en film på TV:n och ha en slö-dag. Skrattande 


Vad gör folket? Har sett att jag haft endel besökare, skriv gärna några ord om ni känner för det, är alltid trevligt med lite kommentarer :)



Av Olivia Nicole - 15 september 2009 09:47

Jag har testat att tillverka make-up :) De ska inte innehålla kaolin, bismuth, eller talk m.m Smaken e såklart olika, men jag vill helst hålla mig ifrån ämnen som jag känner mig lite osäker på.


Det är riktigt kul, men svårare än man kan tro...




Hoppas alla har en bra dag!


 


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards